. (2023). Basema Fawzy El-Sayed Ibrahim : The impact of using parallel reading on developing deep understanding skills among secondary schoolers. مجلة التربية في القرن 21 للدراسات التربوية والنفسية, 5(27), -. doi: 10.21608/jsep.2023.318385
MLA
. "Basema Fawzy El-Sayed Ibrahim : The impact of using parallel reading on developing deep understanding skills among secondary schoolers". مجلة التربية في القرن 21 للدراسات التربوية والنفسية, 5, 27, 2023, -. doi: 10.21608/jsep.2023.318385
HARVARD
. (2023). 'Basema Fawzy El-Sayed Ibrahim : The impact of using parallel reading on developing deep understanding skills among secondary schoolers', مجلة التربية في القرن 21 للدراسات التربوية والنفسية, 5(27), pp. -. doi: 10.21608/jsep.2023.318385
VANCOUVER
. Basema Fawzy El-Sayed Ibrahim : The impact of using parallel reading on developing deep understanding skills among secondary schoolers. مجلة التربية في القرن 21 للدراسات التربوية والنفسية, 2023; 5(27): -. doi: 10.21608/jsep.2023.318385